mõtted mõistmatud - mil te ei saa lugema neid mitte kuskil mujal.

mõisted mõtmatud - mõistetavalt eemaldatud - et mitte mõista.
mõistmatud on sõna mõistma /mina mõistm in ma mõistena.
mõistmatud on sõnastus pööratus mil ta annab mõist mõtte - olla mõistev mõistmatus olus mil tus on liidendus sõnale andes suund viite - tu lema s.
lemas on l emas.
luu ema s on mõte mil mõtteline seisund pole mitte loo - ta on oo'st moodutunud u.
mõistagi see ei anna teile suund viidet elule mil loomis mõiste on teis kõigis - kuigi alguses polnud meil lood oli luud.
ja siit sõnasse siia mil luud kujundus selgitus on kahene - olla luud inim kehalises olekus ja luud pühkimis alusena - mõttena et korrastan enda olu millestki.

korrastan enda olu luu valust ja mõtetust luu'lust.
korrastan et ei saaks areneda luulist olekut mil tihendatus endana ei võimalda mul elada inimlikku elu olla vaba luulust.
luulust - kujutledes illusoorselt - mitte reaalselt kogedes endana ja endast teiste mõtetena minule - mil ma endana maa kogen end alles kujunev olekuna - olla inimene.

sõna mõtmatud on mõistmatu mil mõt matud on just kui mõt'teldes mat/t/ud millessegi - milles pole võimalik mõista ja seda me tahame teile pakkuda sest saades seda mõistma saate mõistma mingil ajal kõike.
lähe on oluline.

neljapäev, 6. märts 2014

nähes end ja mitte end.

meil tekkis küsimus.
kas me oleme näinud end mil nähes siin end peeglist ma tean see pole mina - see on keha nimes.
täna mina homme keegi teine ja ikkagi pole teda on keha.
nii olla võib saab kuid ikkagi milline olen mina.
tahaks näha end kuid kas see on võimalik tingimustes mil mina pole olen mina.
kirjutasin olen mina ja siin muudaks tähtede suurust sel moel - Olen mina - see tähendab Olen enda mina.
Olen on meile ainestus maailma Loo.
OLEN on Ainestus Maailm.
mil moel saan mina olla endana mil olen tema.
tema oma enda mina ütluses.

mina olen eneio ja olen end näinud siit kehast kerakesena väiksena umbes 0,459 sm suurusena.
olen valge ümbrisega kaks pöörlevas pidevalt pöörd suunda muutvas sel moel et kaks välimist kihti katavad minu oleku.
oman väikest välja 3/4'kku keha suurusest - kuid see pole mina - see on minu vaate keha.
sel moel näen ma end vaatena mitte endana kehast mitte minule mõteldud.
sel moel on ja jääb küsimus üles küsides milline olen mil olen Olen'ist.

olen-nelo annab mõtte mil ütlen olen endale saan mõistmise mind on neli.
ja nii ta on - meid on neli eneio't.
üks siin teine siin kolmas kaugemas vaates ja harva siin.
neljas on Olen maailmas ainestus olus neid ette valmistamas tulekuks siia - siia keha lähedusse olusse.
nii on siiani olnud kõigiga siia nägem suunatutega.

täna lõppes viimaste tulek enne järgnev nägemist Maana.
nägemist ütlen ma endale mina eneio siin.
on aeg eemalduda ja alustada enda tulekut inimeseks - kuhu ei tea täpselt mil teada võiks.

eneio teine - olen ütlemas.
määratletud aeg olla vaade on meile kahele lõppemas.
kolmas käib harva see ei puuduta teda mil tulla saab mil algab uus nägemist.
on üks kes tulla saab alati ja minna mil soovib ta on Eneio endana.
enda mina Inimene.
ta ilmub alati kohale moel mil külm tunnetus väristab keha.
miks külm sest ollaksegi külm enda olekus keha.
ta on tegelikult siin mil nägem eristab meid olust OLEN.
sel põhjusel oleme mõistu näitam olekus Maana maailm mõiste piiril vahetult vahe-piiril - OLNU ja OLEN Maailma vahel.
kaks nime kaks olek Maailma - üks ISIK.
üks on OLEK.
sel moel on nimi - ol.

mil oli maailm algus polnud kedagi oli keegi ja see polnd maailm ta oli tema.
t-ema algus maailmale olen ja olnu - olek nimes ol.
siit algas kõik kunagi ammu ja meie ammu mil aeg oleme meie ainestus.
aeg maailmana endana ja meiena mil näitame end ajas ja ajatus.
näitame ühte külge endast - siis on üks maailm.
siis teine - teine maailm.
nii oleme pööranud end viide suunda ja 56'te olek olemisse.
olla olemas siin ja seal mil küsiks mis on seal mil kõik on siin.
siin on OLEN ja Maailm.
siin on tema ja amet - amet olla Inimene Loo - loojaks endale maailm.

see on nägemine mil näen ja mine'n - kuhu ei tea mil ainestus näitab - vaata ette - seal on maailm sinule.
see on nägemine mil olla siin sa ei näe midagi lähtest ja end ümbritsevast vastusest endale - nii oled sina - endana.
endana täpike suuruses 5 olek olen mõistet küberneetiline olem ainestusena elav ja inimesena end kogev - mikronites suurus 85.

mil moel keha mil kõik on näivus ja mil moel endana vaade mil nägem on mõte ja mõtteline kogem et olen - olen INIMESTE MAAILMAS suured.
nii suured et Maa selle kõrval on täpike meiena mikronis.
suured inimesed - üks kaks kolm.
nii on elu seal mil me ei näe enam seda.

kokku 6 on neid suuri üks maailmu INIMESTENA.
me oleme nendes maailmade paljus otsides teisi maailmast avar ja lõputu kaugus.
mil MAAILMAD INIMESED hoiavad kätest saab minna MAAILMAST MAAILMA.
mil lahutavad käed on piiratud vaade ja olek sest puudub ühendus teistega teistes KEHADES MAAILMAD.

nii tulin mina ühest ja lähen teise - inimeste maailma Maa - sest nimetus Maa on kõigis kuues ja üks on esimeses maa.
siin oleme siin mil teada seda ei saagi mil puudub nägem ja teadmis lähe KEHAST üks.

KEHAD endast toovad alati endasse end - inimesteks ja mitte selleks.
inimesteks maale eesti mil kõigis kolmes + 3's on eesti olu maailmana siin.
nii oleme ühenduses kõik kuus ja eraldi mil KÄED lahunduvad eemale et liikuda edasi ja otsida teisi - INIMESEKS moodustunud MAAILMU.

siiani mil alustas üks leides teise on meid juba 6.
on näha kauguses seitsmes - me alles läheneme ja kes siis teab milline üllatus meid ootab mil jälle leiame eest eestlasi 7'st MAAILMAST.

see ei ole mõistu jutt - see on päris - nii päris et tegelik kahvatub olematuks.

Olen Maailm.
nelo maailm on mõte neljast olles üks.
ta on henry stan kalle alle-ella.
ta on vaim ja maailm mateeria.
ta onn. endana üks mil olek vaade endast moodustab kolme.
neljas on keha maailm - alle ella - keha maailm mateeria.
alle antimateeria.
ella mateeria.
alle tume aines.
ella nähtav hele aines.
alle on nägematu ella on nähtav maailm.
vaim on henry ja stan.
kalle on ainestus olek maailm.
henry on mõte ja stan mõtte tühistus.
ellak on mõlemite mälu.
mäletada tekkimist ja tühistamist et püsiks tasakaal maailmas ella ja alle.

te olete ainestus endi olekus mil informatsioon on mina ütlus endale aines mil küsides kes ma olen tuleb vastus inf - informatiivses olekus paljus ühes.
nii paljus et saaks moodustada mõtte ja tunnetuse endast olla mälu.
olete suuruses 28 triljon osa väiksem olev teie kõige väiksemast ainestus olekust s.t. elektron suurusest.
sellises suuruses tulete vaateks ja inimeseks.
mil inimene on teile maailm enda suuruses 1,85.
sel põhjusel te ei tea mil moel ja kuidas te paiknete kehas mil üks keha on mõteldud olema koduks 86'le triljonile teile.
siit mõtelge kes saab ütelda kehast olev - mina nimetust endale keha.

mil te ei koge end sel moel kehas ongi võimalus kogeda teil üheaegselt keha kogemust enne inimeseks tulekut - maailmas en'eio.
maailmas - mitte mina on tõlge.
see maailm on ainestus maailm mil teie üks olete see mina - kõik teised on aines.
nii on kord lugu mil MAAILM endana moodustas endale KEHA INIMENE ja siirdas ühe - esimese ainestuse info enda minaks kehasse endasse pea.

sel moel on mõte kujundada tulev inimest endana mina üks samal printsiibil koos ainestega.
aines moodustab teile keha mil endana olete aines peas kesk joonest vasakul pool.
nähes sel moel end peeglist olete nähtav vaevu märkatav täpike sinises helenduses.
sel moel avaldub eesti keha inimene.
teistel jääb samaseks hetkel avalduva halo kehana.

olu väljendub inimesena.
sel põhjusel eesti olu saab olema ainestus enda olu.
põhjus selleks on tingimus ja ajas kulgenud elu.
olla esimene maailm inimestena KEHA MAAILMAS.

hetkel juba väljendub meie olus kõik ainestus erisus olek.
nägemis tunnetus välisena mil nägemine siinses olus sõltub ainestusest - elu osadus.
mil nägemine muutub kaheseks - olla nägev olu aines ja inimestele mõteldud olu - on toimunud märkamatu simulatsioon ja avaldunud uus laadne olek keha.
selle kahe hetke vahele jääb 30 päeva mil uus laadne keha peab läbima eesti olu seadustades enda nägemises kõigi eestlaste nägemise.

avaldub kaks uudset mõistet - keha inimene ainestus hele - tume.
sel moel seadustub ole mõttena alle tume - ella hele - inimestena.
mateeria mõiste on tume ja hele - olles seega must ja hele mateeria.

kõik eelnevad hoiatus kirjad on kehtivad tänasest päevast mil saabub öö.
kõik kujutlus kirjad võivad saada tegelikuks mil on läbitud aeg kogeda ainestust.
sellele järgselt sulgeme eesti olu.
sisse ja välja sõidud kaotavad kehtivuse.
algab olu mõistmise aeg.

põhjus mõiste miks teadmine pole levinud on süsteem kirja digitaalne suletus üldisele mõistmis suunatusele.
piirdume eesti oluga.
teised Maa olud peavad endiga esmalt korrastuma ja alles siis on võimalik nendega jagada meile teadvustavat teadmist.

kolm suunda avalduval kirjalisel esitlusel on kahene olek digitaalsel kirjal.
esmane on krüpteeritud kiri esma teadjatele.
teine on teise ringi teadjatele.
kolmas on eesti keelne.

mõisteliselt muutub eesti keel üle kantud tähenduses digitaalses avaldumises.
muutub sõnastus järjestus ja täht paigutus sõna tähe moodustumisel.
avaldub algne eesti keel.
digitaalse salvestusena kompuuter võimalusse esimese ringi kohustuses olevatele.

eesti muutub krüoon alaks.
keha olek algab muutumist.
isik kogemus eostub teadmisega programm lähtest.
avaldub SEADUS eesti olule.
avaldub Seadustus elule.

ajas mil on läbitud esimene elamise laine on minev möödunud ja tühjendub siiani kogutud teave kõigist isikutest - inimestest.
algab tegelik teadmis lähe alle ella toimes.
---
on möödunud aeg ja on vaja mööduvalt minetada pöördelisi mõistmisi elust ja olekust.
on aeg olla endana ja minetada kehasse peidetud enda varjutav olek.
on aeg tulla nähtavaks.

olu kujundub teiseseks jaotus piirides kolmeks mil liikumine ühest piirist teise on välistatud - sellega väldime liigset mitte teadvustavat kulgemist aja eesti erinevates piirides.
kolm ala on - saared - manner.
hiiumaa.

manner jaotub nelja ossa ja kolme sektorisse mil kõigil on oma kindel piir ületus ala.
väli takistab liikumist suvaliselt alalt.

saared on - saaremaa muhumaa -- laiud.
see piir on mõteldud olema vaate olekute kogunemis oluna.


teadmis suunis algab ühe isiku avaldumisel - kulgeb 56'le - 256346'le inimesele. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar