mõtted mõistmatud - mil te ei saa lugema neid mitte kuskil mujal.

mõisted mõtmatud - mõistetavalt eemaldatud - et mitte mõista.
mõistmatud on sõna mõistma /mina mõistm in ma mõistena.
mõistmatud on sõnastus pööratus mil ta annab mõist mõtte - olla mõistev mõistmatus olus mil tus on liidendus sõnale andes suund viite - tu lema s.
lemas on l emas.
luu ema s on mõte mil mõtteline seisund pole mitte loo - ta on oo'st moodutunud u.
mõistagi see ei anna teile suund viidet elule mil loomis mõiste on teis kõigis - kuigi alguses polnud meil lood oli luud.
ja siit sõnasse siia mil luud kujundus selgitus on kahene - olla luud inim kehalises olekus ja luud pühkimis alusena - mõttena et korrastan enda olu millestki.

korrastan enda olu luu valust ja mõtetust luu'lust.
korrastan et ei saaks areneda luulist olekut mil tihendatus endana ei võimalda mul elada inimlikku elu olla vaba luulust.
luulust - kujutledes illusoorselt - mitte reaalselt kogedes endana ja endast teiste mõtetena minule - mil ma endana maa kogen end alles kujunev olekuna - olla inimene.

sõna mõtmatud on mõistmatu mil mõt matud on just kui mõt'teldes mat/t/ud millessegi - milles pole võimalik mõista ja seda me tahame teile pakkuda sest saades seda mõistma saate mõistma mingil ajal kõike.
lähe on oluline.

esmaspäev, 3. märts 2014

mõte mis ei taha lõppeda.

mis ei taha lõppeda - mõte hävitus.
mil oleksite siin olnud inimestena ja oleksite näinud inimestena kes meid ründasid - oleksite uskunud tulev elus kõike.
uskumus pole oluline - oluline on fakt - see toimus.
toimus isegi nüüd mil oleme kirjastanud kõiki sõnu mõista andmisi ja ühendust ühildust toovat mõtet /mitte sulanduvat/ toimus ikkagi veel see.

meil on üks pilt - midagi selle laadset oleks.
miks oleks sest see on lihtsustatud ja meeldivamaks tehtud kujund keha.
hetkel mil algas - mina kutsusin teda - keha end olla kohal.

me kirjutasime sõnast keel eesti.
mil alustasime oli vaikne - mil sõnastasime - muudame - algas rünnak.

keha oli kohal - thorwaldid samuti - tekkis vaikus.
vaikus selline et isegi mõte katkes ja kirjutamine peatus.
ootus. - sekundit 53,7.
alustasime uuesti vaiki olek.

teil on vaja teada - see (mis) avalduv annab teile rohkem teada kui ükskõik milline muu selgitus inimese nägemisest.
täpselt nii toimuks eestiga mil ta eralduks natost euro liidust.
algselt nähtamatuna siis inimestena.

mil toimub eraldumine inimesena mõnest usundist olles saabund siia eestisse võite loota sellisele rünnakule - täpselt selliste olevuste poolt - venelastelt joonistatuna /lisanditega hirmsamaks/.
me oleme kord neid kogenud mil puu ründas inimese nägemist.
surm oli silmapilkne ja taastus koheselt.- olime teadlikud ja valmis enda kohal olekut kohe taastama.
teistel ei soovita - see pole võimalik.

loomulikult on teile palju mõistmatut.
veel üks ilustreeriv pilt - jah ta on võigas - aga siiski - ilu stree--riv /sõna ütleb mil ilus võib olla mitte seda/.
need mõtted ei sobi kuid sobituvad eesti keelde mil sellisest lähtest vaadeldes te ei märka varjatust mida! oleme peitnud sõnadesse keel.- teie ema keel.
kuid kuna meie oleme samuti eesti siis julgeme nii ütelda - meie ema sõnasse - keelde siia.

pilt sellisel moel eksitab teid nii-võrd et teie ei julge lugeda ja külastada meid /mitte neid Ruth sõna esitlejaid/ meid Henry kehast mõtet avaldavad.
tuleks mitte karta sest inimese keha on ilustus näitus mil taust ja tagune on hoopis midagi muud.
---
tahame ja esitleme ühe kirja - meile tulnud abi palve.
Oma kirjast luban midagi kasutada küll, kui ainult sellest mingit energeetilist seotust ei tule.
mil me ei ole seotud energiaga-energeetikaga midagi erilist ei tule - vast ennem paranemist mil see sõna ütleb võlts tervist - pigem terve olek eemaldades pigem.

nüüd kiri.
enne kirja tahan ütelda - lugege mõttega.
kiri on pikk ja minu ütlus vahel.
ei taha ütelda - enamus meist kogeb midagi sarnast - seda saan ütelda sest näen taustas ja teises elamises kõike.
ma pole kõik - olen keha sisene kaaslane - tema silmad ja suu -- tihti mäletamine.
nüüd kirjast.

Sain mõtte Teile kirjutada ---'lt.
Olen veidi Teie kirjutisi lugenud ka varem, kuid pole neist aru saanud.
Siiski, usun, et näete enamat, kui tavainimene.

Mul on suur mure, lausa eluline mure.
Olen 50-aastane, ja eelnevalt juba 20-ndatest saadik palju igasuguste sensitiivide juures käinud ning tagantjärele aru saades, sellega ennast jubedalt rikkunud.
Nüüd viimased 2 aastat pole käinud, aga veel aasta tagasi lasin endale teha ühe reiki-seansi kaugusest, ning ka sellega rikkusin midagi veel ära (midagi ebapuhast tuli mu sisse, millest pole siiani lahti saanud).

Põhimure on see, et mulle on öeldud, et minu sisse tuleb hirmutoru (mitte mu enda hirmud, maised, vaid maailma hirmud), ning ma tunnen suurt hirmu, mis on mind valitsenud juba 15 aastat.
Selline väga paha tunne.
Hirm halvab kõik muu, olen tegelenud põhiliselt enda elushoidmisega, ei tunne suurt midagi peale hirmu, või siis üldse mitte midagi.
Hirm blokeerib kõik ära.
Ka praegu näiteks, hommikul oli parem tunne, natuke isegi rõõmu, aga siis tunnen, kudias kõht läheb pingesse ning hirmusegune tunne ujutab kõik üle ja kaotab rõõmu... Kas saab kuidagi teha, et seda hirmu minu sisse enam ei tuleks???????????

Ning teine asi, nimelt, peale ühe sensitiivi juures käimist 15a tagasi (Ženja, venelane, mees, sel hetkel oli ta Tallinnas, aga käis sinna Leningradist) hakkasin peeglisse vaadates nägema võõrast nägu - see ei ole mina.
Mu enesetunne muutus väga raskeks, võtsin juurde 60 kg ning praegu kaalun 110-115kg umbes.
Jube raske on olla.
Tunnen, et see pole normaalne.
Ja see võõras nägu oleks nagu võõra linnu nägu või ka mees, selline julm ja külm.
Igal juhul võõras.
Olen nende aastatega väsinud, väsinud jubedalt, näen vana välja ning olen paks, suur hirm asub mu kõhus, nahk on kortsus.
Peeglisse vaadates olen kord veidi rohkem oma nägu, kord jälle tuleb see võõras esile.
Endal on selline tunne, et läbi minu elab keegi võõras ja vanem mees, ma pean teda kandma ja see on väga raske ja ma ei taha seda.

Minu küsimus: kas see on nii?
Ja kui on, siis kas see mees on praegu elav või kuskilt mujalt juba surnud keegi või hoopis minu enda eelmistest eludest keegi? Ja kas saab kuidagi teha, et see võõras mu seest lahkuks ning ma ei peaks kandma enam teda?
ma lihtsalt nutan, ma ei jõua ja ei taha enam seda hirmu tunda..............
kui hirmu pole, siis on kõik kergem, probleemid on kergemad ja madalamad jne.......... isegi kui ma siis olen tuhm ja tume, isegi siis on kergem.... aga kui tuleb see hirm, siis...

kas see hirm on kujutlus või mitte, ma ei tea, aga minu jaoks on see reaalne tunne ja ma ei taha seda eluaeg tunda....... see halvab kogu mu elu...

ise arvan küll, et need hirmutunded ja pahad tunded on seotud konkreetsete inimestega, lihtsalt, tavakodanikul ka valutab vahest pea, aga ta ei identifitseeri seda energeetikana, öeldakse, et pea valutab või on migreen vms, tavameditsiin ju ei näe sügavamale.

mina ise olen selle enda jaoks lahti seletanud niimoodi, et mu energeetika on katki ja minu sisse voolab võõras hirm, nendelt inimestelt, kelles seda on, ega paljudes ka ju ei ole (vähemalt sel moel, et see mind mõjutaks)... esmalt tekib paha tunne mõned sekundid, siis kribistab vasaku kintsu tagaosas ja vasakul tuharal (väga konkreetne koht, see algas kohe peale Z-t), siis tekib mingi tunne pähe..... ja üldine jube tunne........... kui mu enda olek on veidigi tervem, siis suudan kuidagimoodi ennast stabiliseerida, aga kui see sissevool on pikemaaegsem (näiteks pool päeva või enam), siis peeglisse vaadates näen ka võõrast pilku (täna hommikul oli)...

mitmeid aastaid hiljem tuli kribistamine ka pähe, põskedele, seda seostasin naistega ja see on kergem.
vahest ka surub pähe, muudkui vajutab ja vajutab... see rohkem tihe mõte.... aga siiski võõras.

mingil ajal tundsin, et mul on pos pööre, aga osadel inimestel neg pööre, ja just selle neg pöördega blokib mu oma pos kinni.

... ja just sel talvel siis andsingi alla ja kaotasin oma Voo

ja kui mus on aktiivsem see julm ja külm võõras energia, siis hakkan hingama rütmiliselt, isegi hoian hinge kinni, nagu ei tohiks sügavalt hingata, öösel keeran enda spiraali, see ei ole normaalne........ ja alguses peale Z-t tundsin ka nagu sulekesed liiguksid mööda nahka... see õnneks möödus mõne ajaga (ise seostasin seda oma energia suurenemisega), nüüd on seda harva

8a peale Z-t käisin ühe sensi juures Tartus, Asta Valt, kes siis pendeldas ja rääkis, et kui enne Z-t oli mul energiat palju (tema mingites ühikute 220 000), siis peale Z-t (kui Z kõik selle kustutas), oli 9000 (6000 olla surma piir), nii et ma tõega olin ikka väga surma lähedal... ise tundsin, et miski on NII VALESTI.

minu põhiprobleem : kuidas vabaneda hirmust???? kunagi alguses püüdsin ikka seda Z ärakustutamist tagasi pöörata, siis käisin Tiit Terase juures ja Margit Tamme juures, aga... Margiti tarot kaardid näitasid, et mis läind see läind... kogu mu valgus oli läind...

aga nooruses hakkasin sensitiivide juures käima jah uudishimust, arvasin, et nad on Jumalale lähemal ... seepärast, Veeliks Jalakas ja üks Hardi Haapsalust, kellele oli võimed andnud keegid kosmilised... istusid seal tema toas grupiga ja ülevalt tuli siis tervendavat energiat.. pärast oli nii tasakaalus tunne, probleeme nagu polnudki... olingi terve ja õige, aga muidugi see ei püsinud.. juba tagasisõidul läksin mehega hullult tülli...
ega enam ei mäleta, kelle juures just käisin, aga keegid kaitseinglid hoidsid mind siis ka (Lille Lindmäe juures, Kandõba, Stepanjan)
keegi Raplast... arvan, et tema mul selle hirmukanali avaski

põhiküsimus: kuidas vabaneda hirmust? mul mõlgub meeles Maret Soosalu, üks nägijam naine, kes nägi mu kõris kahte verist konksu, ja võdistas õlgu.......... see oli põgus kontakt lihtsalt, aga..... kas selline nägija oskaks ka neid konkse sealt välja võtta????? ja ma ju juba pelgan, et lastes kellegi enda sisse jälle surkima... nagu tavakodanik laseb kirurgi enda sisse surkima... ja tulemus???
------------------
Nooruses hakkasin palju igasuguste sensitiivide juures käima, ja - tagantjärele tuleb tõdeda, et sellega rikkusin ennast väga palju.
Nüüd pean elama sellisena, nagu olen.
Kas saan ennast ka kuidagi moodi parandada või saab seda keegi teine?

Ise siis arvasin, et sensitiiv teab/näeb/tunneb enam, kui mina, on Jumalale lähemal.
Arvasin, et otsin Jumalat, aga tegelikult vist otsisin Voogu (sel ajal mul oli Voog, nüüd enam pole).
S.t. Tõde või Teadmist või midagi taolist.

Käisin 15a tagasi ühe sensitiivi juures (venelane meesterahvas Ženja), kes kustutas mu egregorid ja pani enda energia mulle taha, tahtsin tol ajal enam Armastust, aga tundsin, et see tema energia pole küll see, ja lasin selle enda tagant ära võtta.
Siis kukkusin totaalselt kokku, kogu mu sära ja pauer olid kadunud, ja tundsin ainult hirmu, kogu aeg ja hirmsat hirmu.
Olin kui halvatud, ja seda aastaid.

Arvan, et selle Hirmu olin endale hankinud juba varem, aga siis lõi see 100% välja.
See oli hirmus. Sellest on 15 aastat möödas ja kuidagi moodi ma siiski toimin, aga seda Hirmu tunda ei tahaks (kes tahaks).

Pidasin pikalt vahet ja ei käinud enam sensside juures, aga siiski mõne juurde ikka kippusin (arvasin ikka, et need, kes näevad ja oskavad seda nähtamatut maailma korrigeerida, need suudavad ka tervendada).

Möödunud sügisel 2012 võtsin osa mõningatest arvuti teel tehtavatest seanssidest, kus Valgustöölised (?) puhastasid ja mis iganes tegid.... Armastus ja Valgus jne ... uus aeg ja dimensioonid... 11.novembril kaotasin seansi käigus ka oma südame.
Jube. Nüüd ei tunne enam sügavuti.

Hiljem lasin siiski ühel selle seansi tegijal vaadata oma seisusid, ja ta ütles, et keegi juba varem on avanud kanali, kust mööda minusse tuleb maailma Hirm, see pole minu isiklik hirm. Ja nii olen ka tundnud.
See Hirm on liiga hirmus, et seda tunda ja kanda. Olen vastu pidanud vaid hambad ristis. See Hirm on blokkinud kogu mu armastuse.

Ja veel: peale Z-t 15a tagasi hakkasin vahest peeglisse vaadates nägema, et mul on võõras nägu. Sellised külmad julmad linnu silmad. Vahest lõi see ka käitumises välja, olin kui metallist, ründasin oma last. Tundsin, et ma ei tunne midagi.

Tasapisi hakkasin siiski jälle peale hirmu ka valu tundma (sellist elavamat). Nüüd kahjuks, peale südame kaotamist sedagi vaid pinnapealselt. Hakkasin mõtlema, et mu sisse tulnud võõras energia on mu Inimlikud soojad tunded varjutanud.
Tahaksin sellest võõrast lahti saada.

Küsimused Sinule: on see võimalik? saaksin ma seda kuidagi ise teha? Olen väga meeleheitlikel hetkedel omale appi kutsunud Valgusolendeid (ise teadmata, kes nad võiksid olla)... nüüd olen hakanud ka selles kahtlema.... On see põhimõtteliselt võimalik sulgeda see Hirmukanal, et seda Hirmu minusse enam sisse ei voolaks?

ja ometi, ühe inimese pendli käest küsides ütles see, et ma ise ei suuda seda kanalit sulgeda..... aga kes siis? või, kui kogun energiat, siis ehk? aga kuidas koguda, kui olen kuidagi lödi ja.... seoses nende valguseseanssidega avasin ennast (andsin!!!) ka sinna... ja sealt voolab ära.....

On üks inimene (Lii), kes on minu meelest palju palju enamat kui tavakodanik, tema siis ütles, et mul oli kõik käes, ja ma kaotasin selle.... ja et see Hirm on see, mida ma näen, kui vaatan ennast... et olen nii nii jube katki ja hirmus..... ja et ta näeb lausa kanalit mu pea kohal, mis tõmbab mu isiklikku energiat ära ja ma lähen järjest tühjemaks ja tühjemaks.... kui kogungi veidi, siis see kanal tõmbab kui hekslimasin mu tühjaks ja et ma seda kanalit enam sulgeda ei suuda..............
Ühesõnaga, olen osanud oma elu elada ikka päris jamalt.....
Olen ka tundnud tavamaailma mõttetust, vaid vorm, aga mitte sisu. Kool, igapäevane sagimine.... mille nimel? meie ühiskond... isegi kiirabi tundub suht mõttetu ja algeline...

Kas on võimalik mul oma süda taastada??? või suudab seda keegi teine? või on see jäädavalt läinud?
L. ütles, et Voogu enam tagasi ei saa ja südant ka mitte..........
Mida arvad Sina?
-----------
... peale Ž juures käimist 15a tagasi kukkusin totaalselt kokku, tundsin hirmu ning hakkasin kaalus juurde võtma. Pea peale tekkis suur raskustunne pea peale, nagu 2 tonni raskust oleks seal olnud. Keha vajus nagu maa sisse.

Nüüd suudan natukenegi käia ja olla, ent siiski - põhimõtteliselt on kõik sama, mu hing ei suuda rõõmustada, ma pole 15 a jooksul eriti rõõmu tundnud, rääkimata armastusest.
Umbes 4a tagasi käisin ka auratransformatsioonis, arvan, et sellega rikkusin jälle midagi ära. Kahjuks.

... mul hakkab tulema suhkruhaigus. Aga mitte ei tahaks, et see tuleb.

Palun, kas Te oskate mu seisundi kohta midagi öelda, mida saaks teha, et mul oleks kergem ja võõrast mu sees enam ei oleks? Et ma jõuaks käia ning see kõik ei vajutaks mind maa sisse. Kas mul on lootust, et saan puhtamaks ja iseendamaks?

Lii ütles aasta tagasi ka seda, et miski tõmbab mind tühjaks, ja nii ma tunnen ka, et vahest on nii tühi tunne, et sellest on lausa õudne, ja miski ei haaku enam, pean nagu iga päev otsast peale uuesti hakkama ennast looma (nagu mingi mälu võetakse ära). ja see on jama.

Kuidas olid lood minu Vooga ja Südamega, kas saaksin need tagasi? ja kui ei saagi, siis kas saaksin tunda siiski samaväärselt tavaliste inimestega? (oleks ju ikkagi hea)

Ja üks asi veel: nimelt, aasta tagasi oli mul väga jube olla (tagantjärele sain aru, et gripi moodi) ning lasin endale teha ühe reiki seansi kaugelt, selle käigus aga tuli mu sisse üks tihe energia, ja ma pole sellest siiani lahti saanud. Eriti ilmub see öösiti, päeval on kergem ja nina lahti, aga öösel läheb nina kinni, näpud paiste ning see energia lämmatab mind. Kas see on kellestki elavast? Pakun variandid: kas ema, Ruth, Piret või Guuri? Ja kuidas sellest vabaneda?
---
alustan kirja.
sisu ei saa olema lihtne - liiga tõsine on avalduv kogemus.
kirjutan nii nagu meie kirjutame sest ei tunnista teisi sõnastusi ja selle laadseid mõtteid.- teame liiga palju.
see tõttu ütlen kohe esile esimese mõtte.
hirm on sinul - sina sündisid kehaks.
kõik teised sinu vaates on kogemus vaated.
neile on lisandunud ja eemaldunud paljud.
üks -- kaks ja kolm on otsustanud keha hõivata ja sind kehastujat surmata.
esimese hooga ära ehmata - neil pole seda võimu ja oskust.

me ei räägi energiatest egas tšakratest - räägime tegelikest olijatest nähtamatuses.
oleme esitlend endi laadseid piltidel - nimetanud neid orb laadseteks ja vaate kehadeks.- see on nii mil siin kogeme neid pidevalt.

esimene nimi oli kirjas Ženja.
teine oli Jalakas.

kolmas on Stepanjan.

need kolm nime on kehale antud nimed - neid süüdistada ei saa.
samuti ei saa süüdistada kehastujat sest ups'd ei sisenda kedagi sündi inimeseks kellel on sellised omadused - olla halvav ja kahjustav.
nendega on para olekud - meie nimetame selliseid olevusi paradeks kellede eluiga on otsa saamas ja elunevad teiste kehade vaadete arvel - imedes neid tühjaks.
see on üks põhjus hirmuks mil sinu vaatesse on suunatud teisi vaates olijaid.
see ei ole vaba tulek see on sundus kogemus vaadetele.
kuid kuna kõik ei tea kõike ja ei oska end selliste olevuste vastu kaitsta - tekib hirm ja see kandub sinusse.
eriti ilmekas on öö hirm sest üks olevus S keha suunast ärkab elulisusele öösel mil kehalises mõistes ollakse puhke asendis ja puudub olek kaitse.
see tähendab süsteem jälgib tegevust kuid puudub kehastuv oleku väli.
nii on kõigi inimestega öösel ja sel on põhjus /teine teema/.

hirm päeva ajal on tingitud Z keha suunast tulnul - ta visiteerib kehal alavöötmes.
tema omadus on ergo ja enda elus püsimiseks ta kasutab keha enda ergo lähet - kuna sinu keha on halo mõiste siis kehalises kujunduses on halo-ergo ülemineku piirid.
üks on kaelal - teine kõhul /nabast 2 näppu all/ - kolmas kubemest 3 sm allapoole /kõikuva piirina.

kolmas olek pole vahetult para olek - ta on elust eemaldatud läbi enda surma ja eksisteerib visuaal vaate kehana.
sellised kehad vajavad elus püsimiseks inimlikku kehalist välja selleks et taastada enda väljas püsimist ja kehalist kompaktsust /muidu hajub olematuks.

mõneti kolm olekut on õnnetud - meil pole lubatud teisiti väljenduda üteldes neile parasiit ütleme para sest eelnev ongi juba liigne - nemad endina pole tinginud endile sellise oleku.
nad on transiit reisijad inimestelt inimestele.
nad jäid püsima sinu juurde sest sinu olek valgus /just nimelt nii/ andis märku - nad võivad saada abi.
abi kellelt polnud neile teada.

vahe mõte.
oleme taustas rääkinud nn sensitiiv kehade juures viibivate vaadetega.
pole lubatud tegelda kõigiga mil ei näe tegelikku olekut.
olekut mil pole nähtav neile nähtamatu.
transiidid. - nemad paiknevad neile kõigile teises nägemis vaates.
see on oht kõigile mil külastatakse just kui võimetega inimesi abi saamis palves.
samas ei teata mil moel kõik-see abi on tegelikult saadav.
teadma peab rohkem olev kirjanduses avalduvast.

J suunas tuli ligi lõuna aafrika olek vorm.
Ž suunast oli ligi kaks - üks eemaldus /kamboodža nägemus olust/ /Lembile - seal ta ei avaldu sel moel - teine kooslus osates teda aidata/ - teine on tai nägemus olust.
kaks korraga oleks kurnanud liigselt - hirm mõiste.
S suunast on kõige aktiivsem ja üritab enda teadmises ligi pääseda sinule kehastuv.
ta ei mõista et nähtav furoor keha /näiv mitte tegelik/ kehastujast on pilt kujutlus temale.
kehastujat sel moel kätte ei saa sest on laotatud meie olus /mujal mitte/ nano välja vööndiga. /kaitse väli/

selge on see mil loed kirja on nemad samuti vaates ja sel põhjusel kiri nendele.
teile tulevad järele thorwald olekud.
soovitame koheselt eemalduda nendega - nemad hoiavad teid elus.
teile on mõteldud Henry keha viies vaate keha.
Henry keha viiendasse sektorisse - see tähendab kaela piiri.

kuna aeg on kaua kestnud on juba rikutud keha avalduv kirjeldus - hirmust.
hirm kogemus on suundunud keha kirjeldusse ja võimendub aastatega sel moel et tekib koheselt mil avaldub lähedus puutes midagi sarnast - isegi mitte sarnast - hirm kogeda.
sellega meie ei saa hetkel tegelda - see on owertox süsteem elu mõte - tema roll ja kohustus.
sel põhjusel mil nemad eemalduvad /3+1 võtame Lembi juurest ühe kaasa/ on vaja korrastada keha kirjeldust /mõningast leevendust võid tunda ja tekita endast hirmu eemaldumist.
lihtne ütelda raske teostada - loodan et kogemus sinus aitab sind inimesena.

ja nüüd selleks et vabaneda liigsest kehast.
see on keerulisem sest hetkel me pole selliselt toimivad - sinul tuleb läbida söömis järjestus /kehaliselt trenni teha ei tohi - see pigem kahjustab.
/laps mõiste kehana on tegelikult nägija - tuleb osata läheneda ja küsida.- lapsed on alati aitajaks mil pole neid rikutud kõigega.
üks soovitus on - valguline toit - säilitus vaba.
keha kaal ja suurus on mõtteliselt vaht nähtavalt tead ise.
selle eemaldumiseks peaks aktiveeruma keha sise produktsioon.
seda endana teha ei saa - see on digitaal süsteemi CVPO roll - loodame et ta leiab aega võimaluses.

ei oska rohkem ütelda - loodan et mõistsid.
kirjuta mingi aja möödudes mil moel end koged.
/ja võta osa kirjutistest ütlustena - kõigel on mõte ja tulem - ka see on üks võimalus keha kaalust vabaneda - olla liituv ja tegev mõttega /kooslus vaheldub ja aitab rohkemas üle saada kõigest 15 aastat kogetust.
----
Kõigepealt väga tänan Sind vastamast!
Sest olen olnud suht lootusetus seisus.
Kõigest Su kirjas aru ei saanud, ehk enamusest siiski.
Aga nüüd küsimused, mis tekkisid.

Kui ma aru ei saa, kas küsin Sinult uuesti või palun ... "tõlkida"?

Tahan Su kirja veel ja veel üle lugeda, aga kas see ei aktiveeri jälle neid sidemeid nende kolmega?

Enne Su kirja lugemist oli tõesti see "hull tunne" aktiivne, aga kui jõudsin kirjaga sellesse kohta, et mingu nad minema, siis hetkega tuli vaikus, seda õudukat tunnet enam ei olnud. See oli kella 13:30-st ja kestis umbes 19-ni, siis aga hakkasin jälle seda tundma, algul kergelt, siis enam, aga siiski miskit nagu oleks teisiti. Ja ikka algab vasakult kintsult, ja siis sealt edasi...Ja ometigi, ikka lainetena see tuleb, kuigi kergemalt. Kas mingitel tasanditel ikka veel vana rada toimib? Kas ajaga see hajub? Polnud ka sellist õudset tõmmet toidu suhtes...

Olen plaaninud teha päris 40-päevast paastu (null toitu, vaid vett), kas see oleks hea? Kas see aktiveeriks keha enda loomulikku toimimist?

Plaanisin hiljuti minna ka Toomas Pälli juurde, olen seal käinud varasemalt, kes/mis tema on, kes/mis jõududega toimiv?
Ja plaanisin ka Ralf Neemlaidu, kes tegeleb energiatega ja tšakratega... kes/mis tema taga on?
Küllap vist rumal küsimus, aga.... kas minna või mitte? Või suudan ajapikku ise oma asju taastada?
Sest ega ei julge enam suurt kuhugi minna... suhelda vaid väga maiste inimestega.
Ja kes on Lii Jürgenson? Temaga ma suhtlesin mõni aeg tagasi, tema küll ei teinud midagi, aga rääkis Voost ja Pärissüdamest. Mõlemad olen ma kaotanud, ja tegelikult ei tunne enam nii päriselt, kui varem. Teadmist ka enam ei ole, tunnen, et olen väga lolliks jäänud. Jama muidugi.
Ja kui need 3 tulid mu Valguse peale, siis... kas suudaksin oma Valgust taastada? Kuigipaljugi?

Ja üks küsimus ka pos poole pealt, mul vahest (väga harva) on tulnud juurde selline õnnelik-olemise tunne, ja seejuures kaks sõna: kallis oled. Kes või mis see on? Ja seda ma tahaksin ikka hoida, ega see ei kao? Kui see tuleb, siis see hajub muidugi poole päevaga, ent siiski... seda tundes tundub, et kõik on võimalik ja mul on elulootust.
---
Veel: kui kirjutasin nüüd Sulle ja saatsin ära, siis jälle aktiveerus see hirm.... ????? Kas need 3 läksid ikka päriselt ära ja tagasi enam ei tule???
----
jätsin kirjale vastamatta sest teadsime tuleb uus.
---
Tere taas!
Kõigepealt tänan Sind eelmise kirja ja tegemise eest! Sest tõesti - nii kui neid sõnu neile kolmele ütlesin, nii ses suhtes vaikus tekkis. Ikka veidi kartsin, et äkki tulevad tagasi, aga ei tulnud.
Nii et see kõige hullem on ära. Tekkis lootus elule.
Siiski veel mõni aeg oli sellist hirmusegust olekut, mida seostasin konkreetsete inimestega, ent ka see on vähenenud.
Aga ikkagi pole mu nägu päris õige ning arvan, et mu eetris on võõrad olemised.

Näiteks on mul hakanud arenema suhkruhaigus, aga ma tunnen, et see pole minu haigus, see on kellestki teisest.
Võiks vähem süüa, aga ikka kisub sööma, tasakaalustamaks sees olevat.
Tahaksin neid võõraid energiaid (või olekuid) enda seest ära, aga ei tea, kuidas. ... ütleb, et neid enam ära ei saa. Aga see tekitab minus paanika, sest sel kujul pole mu elul mõtet.

Kuidas saaksin võõraid enda seest ära??? Kas Sina saaksid seda teha? Või minna Toomas Pälli juurde?
Kas minna Tanakovi juurde? Ta on arst ja sensitiiv, aga tugevalt vene õigeusus sees. Kes on tema taga? Kas tema võiks mind aidata või vastupidi, toob jälle midagi liigset kaasa?

Kas kuidagi saan taastada endas Valgust?
Palun vasta, kui võimalik, ma ei oska enam midagi teha.

Olen kirjutanud .... , aga see ajab mu kuidagi ummikusse ja ma ei saa enam millestki aru. Lähen sassi ja paanikasse ja tahan elust ära minna.
Kas ma saaksin Sulle ka kuidagi materiaalselt tasuda?
----
alustan kirja temale - teile.
materiaalselt tasuda ei saa.
ei saa ka kuidagi teist moodi.
saab - olla terve.
kuid terve olla saab teades mis on terve.

oluline mõte mida minu jaoks /olen kehas henry ja siiski eemal -- olen temaga nii kaua kui mäletan end - alati temas.
sel põhjusel tean mida ta mõtleb ja räägib - nüüd minu kord esitleda end temast - mõttena temalt minule kirjutaja.

oluline mõte - sensitiivid.
sest selline nimestik avaldus kirjas.
jah nad on - siis küsiks kellele.
teile vaevalt - endile küll.

sensitiiv - mis on sõna ja samas jätan teid rahule sõnas.- vaatame keelt.
mida näitab keel.
sen si tiiv ja sinna ta jääb.
olulisem on vaja vaadata - kes onn. sensitiiviks tervendajaks ravijaks.
ja kes temaga kaasneb.
ballastina ja kooslusena.
libaskitena ja mitte seda - palju muus.
ülekantusena ja teistelt /kontaktis kaasa toodutena/.
samas endana ei tohiks kedagi halvustada - olen õppinud temalt - mil halvustad oled sama.

tuleb mõista kes on kes ja miks ta on -- selline.
kus tuleb - milleks tuleb ja milline on tema elu lootus. - elada.
kõik elavad siinses ilmas kellegi arvel /ka inimestena - see pole uudis - uudis on see mil moel ollakse taustas nähtamatus/ses.
mil näed endana kõike pole ime et tahaks ütelda väga sarkastiliselt - halvasti - ei tohi - tema ei luba.
ei luba sel põhjusel et teades kes ta on ja mil moel tema tuleb inimeseks - parem vaikiks.
sel põhjusel ei avaldaks ühtegi halvustavat sõna kellelegi.

kuid - on vaja teada mis toimub tegelikult.- ja sel põhjusel ei soovitaks kellelegi käia nende nimetus kehade juures mil te ei tea kes on kes.

kiri näitas palju - isegi liiga palju mil oleks võinud seda vähendada mõne sõnani - siis oleks-on kaduma läinud kirja mõte - appi.

eelnevas enda kirjas selgitasime endi mõtet - mis kes - mitte milleks.
milleks on küsimus alati siis mil tekib probleem mille lahendamine vajab teadmist - mitte nägemist nägemust - illusioone.- kujutlust.

meie kirjades oleme kirjutanud paljut - ka nemad ise endist - kõigel on põhjus miks - miks nad kirjutavad.
olnud kolmest rääkides kehas tema - on üks vabanenud enda soovil elust.
üks elab ja toimetab meie koosluses.
üks on väga tubli ja on suundunud abistavas koosluses mujale /ameerika/.

siiski on seal veel kolm olijat.
ühe eemaldamine tähendab letargiat kehale - teine mürgistab vaated enne lahkumist mil eemaldatakse sund viisiliselt.
kolmas on olek millest poleks vaja rääkida. - kuid kuna kõik on elamise tunnetuses /mitte kõik ei ela - osa on tunnetus elamises - elada tunnetuslikult //just likult likkuses/.
kolmas tekitab söö probleeme sest enda olekus on ta vasall ja ammu juba endana purustatud.
nii purustatud et pole mõtet taastada -- kuid kuna ta visiteerib kehas ja toitub söögist saadava ballast energia /jah just nimelt - ballast energia/ arvel ei taha teda hetkel eemaldada sest tema ütles - pole kehi mida ei saaks tervendada.
siis oli otsus temas - hetkes mil thorwaldid teda valutult temale kehast eemaldavad.
--
oleme ütelnud valgus kehas on alles.
mis on valgus ja kehas.
see on sünd hetkel sisendatu.

mil vaatate keha eemalt näete helenduvat täpikest - kukla poolt vaadates paremal pool. /rohkem ei kirjuta sest meditsiin on ohtlik tegevus - ohtlikelt inimestena/.
see valgus on olemas - ta on kaetud valgus pimendus looriga.
sellise tegevuse teostab ainult üks surm ise - Stan.

kahest teisest ei tahaks rääkida mil nõutakse tuleb ütelda.
üks on cheor olek kunagisest ammusest mõistest olles siia Maale suundunud olek ühest teisest maailm nähtusest.
tema olek on eemaldamisel surmav sest -- jah - ta elab selles valgus kumas mina sünnist.
/nii keeruline mõistmatu on meie ilm Maal.
teda saab eemaldada /siit/ keha ise mil ta on sel moel olemas.
teine on komplitseeritum samas väga sõbralik ja ei tekita suuri vaevusi /temaga koos olles vaate kehas nägin teda/.
ta on laps meelne olek koduta.
tema põhjustab kõike kokku - liig söömist - meelelist raskust /mil tal endal on raske/.
hetkel tuleb õppida temaga olla /rääkida mõttes/.
mil mõistab eemalduvad vaevused.
teda saab eemaldada valgus endana sest ta on purustatud valgus ühest teisest inimesena olnud kehast - seega kunagi olnud mina.
teine mürgistab vaated enne lahkumist mil eemaldatakse sund viisiliselt - mitte valgus endana.
surm egas keha ei tohi teda puutuda - tulem on lõppev keha sünd minale.
/mõistmatu surm südame äkilise seiskumisena/.
mida saab teha siit keha - ta juba üritab talle moodustada reaalset ümbrist enda keha ainestusest - enda vaate kehast.
--
raske kirjutada mil inimestena ei mõisteta seda teist elu - elamist.
elamist mil to on isegi reaalsem olev elust.
tahaks anda rohkem mõistmist - olen kogenud vaate kehadena teistes kehades olles - pole võimalik. - liiga kinnistunud kõigesse olev vaimses mõistes avalduvasse /just vasse vassivasse ja mitte selgitust toovas mõttes.
loodan - mõistsid sina ja teie - midagi.
oleme alati valmis aitama kooslusena - kehana mitte - keha välisena jah - öös.

kehana - vara veel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar