mõtted mõistmatud - mil te ei saa lugema neid mitte kuskil mujal.

mõisted mõtmatud - mõistetavalt eemaldatud - et mitte mõista.
mõistmatud on sõna mõistma /mina mõistm in ma mõistena.
mõistmatud on sõnastus pööratus mil ta annab mõist mõtte - olla mõistev mõistmatus olus mil tus on liidendus sõnale andes suund viite - tu lema s.
lemas on l emas.
luu ema s on mõte mil mõtteline seisund pole mitte loo - ta on oo'st moodutunud u.
mõistagi see ei anna teile suund viidet elule mil loomis mõiste on teis kõigis - kuigi alguses polnud meil lood oli luud.
ja siit sõnasse siia mil luud kujundus selgitus on kahene - olla luud inim kehalises olekus ja luud pühkimis alusena - mõttena et korrastan enda olu millestki.

korrastan enda olu luu valust ja mõtetust luu'lust.
korrastan et ei saaks areneda luulist olekut mil tihendatus endana ei võimalda mul elada inimlikku elu olla vaba luulust.
luulust - kujutledes illusoorselt - mitte reaalselt kogedes endana ja endast teiste mõtetena minule - mil ma endana maa kogen end alles kujunev olekuna - olla inimene.

sõna mõtmatud on mõistmatu mil mõt matud on just kui mõt'teldes mat/t/ud millessegi - milles pole võimalik mõista ja seda me tahame teile pakkuda sest saades seda mõistma saate mõistma mingil ajal kõike.
lähe on oluline.

neljapäev, 17. aprill 2014

pendel õpe.

pendel õppe tegelik olemus.
meie pendel on selline ja teisi kujundeid me ei tunnista.
põhjus miks.
olev kujund annab mõista et alustades enda elu alt punktist sa kujundud elu enda kogemuses endana laia-põhjalisse teadmisse enda arengu kesk-osas mil suundumus üles ütleb.
mil on tead seisund suudad edasi minna kaugusse.

mõistagi on see kujund mil selle liigutamine on paljudele teile mõistmatu /sest miks muidu näeme absurdsuseni kujunduvat näitamist ja õpetamist selgitust pendli tegevuses.

me unustame end.
meie oleme need kelle võimes on liigutada nähtust nägemises enda mõtte /olgu siis ka meele/ toimes.
inimeseks olija ei saa seda teha sel lihtsal põhjusel - ta ei mõtle mil oleme meie.
ta on kehaks.
meie oleme mõtted kehas.
jah see on kordus mõte - mil mõistate mõistate rohkemat et ka süsteem endana paneb liikuma nähtuse teie nägemises /isegi digitaalne nähtus olu enda virtuaal ainestusena.
mil ta ei alusta liikumist -- olete liiga teise laadne ja teile ei mõju illusoorne nähtus kujund.
kujundades meid teie oluna ümbrus.
siin just-kui vastandusime eelnevatele ütlustele - mitte sugugi.
tuleb teada mis on mis reaalsus printsipis ja mitte printsiibis mil avaldub juba inim kehaline olek.
printsip on mitte inimeselik.

võttes kätte pendli /loodame et meie kujundi - sest sellel on ka kujundatud teiene (teisene) tähendus - nano.
meiena alustus siit kehast esimene õpetus mõistmisse - meie.
esimene pendel oli poest ostetud ja kujunduses ümar.
järgnev kujundus palju suunaliseks olles isegi ufo nimetuses olev kujund.
see oli katsetus ja vaatlus endale mil moel me sõnastame mõtet endale olla endana pendel.

oli hetki mil kirjutasime ainult pendli abil kontrollides sel moel kuuldut mil avaldus kuuldav rääkimine sel moel et eksitas kuuldut.
just kui keha enda rääkimisena.
möödus aeg ja lõpuks tuli ütleja.
aseta pendel kõrvale - sa ju kuuled mind.
ja siit algas selgelt kuulmises avalduv kõne - nii nagu oleme harjunud siit inimestena kuulma teine teise kehast avalduvat rääkimist.

mis on pendel.
ta on ese nähtav.
ta endana ei mõtle egas väljenda midagi rohkemat.
ta pole ühendus vaimsusega egas ka mitte millegi muuga - laps meelsuses kujunduvaga ja teid kehana sõltuvusse panevana - just kui mingi ülim jõud valgus suunast /agas ka pimedusest/ suunab teie mõtet nähtava pendlina.
sellest lapsikust olek meelsus mõttest võiks juba väljuda.
eriti veel siis /see on lisand mõte/ mil näeme et vanemad kehad vanade inimestena liigutavad pendlit/eset enda mõistmatul moel ja sel moel näidates et saavad mingit teadmist.
kellelt milleks.
see milleks on küsimus alati siia - milleks tahate teada.
kas näidata end erilisena rohkem teadvana või kellena.
kellena mil enamus inimesi on olek tava staas seisundis ja ei saa mitte mingil moel mõistma - osa võtma teie erilisest teisesest seisundist.
mil oleks see võimalus takistaksime kõike seda avalduvat - samas - tava olek tuleb teadma saama - kõik see on võimalik.
ka must ja valge kunst - kunstnikkude toimes.
tihti labasuseni.
ise nägite.

mis on siis pendel teie käes.
jah ta on võimalus teada saada.
kellelt milleks - kui suures või väheses teadmises.
kui tõene on see teadmine mil teadmis mõistet on liiga palju enda roteeruvas olekus et inimestena selles lihtsa-koelises olekus seda mõista.

mõista mida - kas mõjutust või üle-olekut teistest - jah te näete me oleme teise laadsed.
me oleme need kes saame teid teile mõistmatul moel mõjutada - kas headus mõistes või enda kasu mõistes.
meid on kõiki-laadseid.
ja sel põhjusel pendli kätte võttes tuleb endile/endale mina keha koheselt tunnistada - sest endile on vaated mõjutades enda mina olekut endalt.
et milleks - kui endale siis olen nõus et saan endast teada.
kui teisele siis mil ees-märgil milleks.
kas aidata või ...

kõik selle laadsed mõtted välistuvad mil tegelikult saad mõistma - mida.
nägemist ja nägemises avalduvat mitte nähtavat.
mil puudub selline teadvustus ja teadmine oledki kinni kujutlus müstikas - ja meele halduses.
halduses just kui sind juhivad mingid olevused ja mõistmatud väljad mil kõik see olek mõistmatuna olemegi meie.
meie inimestena ja nähtamatuna.

siis mil moel alustada pendli õpetust mil on nii palju õpetavaid mõisteid-mõtteid mil meie ütlus siia tundub tühisena nende sadade lehe-külgede tarkuses.

ütleme siis nii.
alustage teadmisest et on midagi - mil oleme meie.

alustame nii.
võtame pendli nööri abil kätte ja mõtleme mõtet sel moel - üteldes.
ma tean sa oled olemas - kes oled sina mina inimesena ei tea - ei näe egas koge sind enda läheduses.
sind - teid võib olla rohkem.
ma-mina enda sisenduses kehas in mõistena soovin mõista mis on minu elu inimesena.
täna mina - homme sina.
mil olen täna mina ei tea mina endast midagi - ma mõiste olekus - mil olles in suunatusest kehast väljas tean endast.
kehasse suunatusena - inimesena mitte.
aita mind.
see on üks suund.

teine suund on - ja see väljub lubatavast piirest olles juba näitamine teistele millega ma saan oskama olla.
olla erinev teistest mil nemad ei suuda põhjusel olla minuga sarnane.
olla erinev - sensitiiv-pendeldaja mõistes.

seega jätame alles esimese mil soovite mõista end mil olete lugenud paljut kõigest ja esma-joones siit.
siit saate mõistma ja mõistavad sind nemad kelle nägemine endana kehast inimene ei ole sulle võimaldatud.

teine suund mil pendel ei liigu isegi siis mil mõtlete liigutamist.
või alustab liikumist päripäeva olev kujundus mõistele ajas edasi.
vastu-päeva liigutavad teised olek rühmitused mis sest et kogete end päri-päeva kulgevatena.
see on teie kooslus ja sina kes seda sel moel koged kuulud nendesse.
see on teisiti avalduv nähtus Maal mil vasaku käega kirjutamine on osa sellest nähtusest.
see pole midagi imelikku - me olemegi erinevad.

mil ei alustu liikumist võib sinu lähedal olla need kes ei taha et sa teaksid nende olemas-olust sind ümbritseva mõttena - sind taustas mõjutava olek-mõttena.

teine suund on nemad olles väljunud ja vanemad sellest lapsikust mõttest ja et taha sellest osa-võtta.
nad soovivad et sa õpiksid kuulma - kuulma mida.
inim nägemise mürast välist.
ka selles on oht sest saama saavad sisenduma need kes müratsedes põhjustavad kõike muud kui teadmist.
siin tuleb olla ootel ja õppida tundma endasse sisenduvat mõtet - mürast ja tahtlikust hälbest valetamisena /kõike on palju - liiast.

pendli õpetus on tegelikult mõtetu mil olles inimesena on sul palju teisi võimalusi kogeda endale tõest mõtet.
selleks tuleb mõista kõike enda ümbrusena.
inimestena ja mitte nähtav olekutena.
kõik see võtab palju aega - kuid mis on aeg mil sulle on antud aeg mõista end - selles hetkes ja päevade tunnetuses - olla inimene.

lugeda ja mõtiskleda mil avastad endale tõe tuleb teada see on hetk tões ja tõdede paljus - mil ühel hetkel tuleb sul aru saada mõttest - pole tõde.
on õde kes aitab sul olla inimene.

mis on õde-edõ nimetuses tagasi pöörduvas sõnastuses.
see on sinust eemal olev seisund.
see seisund on inimesena mõistmatu mil meie endina ei avaldu sel moel olles nähtavad ja nähtavaks toodud orb-sõnastused pilt näidatavas nähtuses.
see on sama laadne nähtus mil te näete end peeglist - sest mis on näha end mil te ei näe.
ja mida näete peeglist mil inim näolist olekut te näete ainult peegeldustest siis küsiks - kui tõene on see peegeldus teile.
jah me ütleme - näeme end inimestena sel moel mil mina nähes end tõestab tema ütluses et tema näeb end samuti peeglist.
kuid kas näeb mil me ei ole ühildunud tema nägemisse - näge mis se/e.
mis on see mida näeme endina peegeldus pinnast olles selgelt avalduv peegeldus mõiste mil inimestena me ei suuda aduda mõistet egas mõtet - peegelda.
peegelda mind nii et ma näen end inimesena -- muidu ma võin näha end millegi muuna.
ja see millegi muuna on ka üks osa paljudest peegeldustest andes minule mulle endast väär aru saama endast - selline olen mina.
milline siis olen.
. - selline
selline all servas mil peale laotub kõik see mis pole mina nimetuses minu nägemis kehad.

mil alustame pendeldamist seostub see tegevus mõttega - sõnaga.
mil sõnastame inimestena enda mõtet teistele inimestele kuulmatuses nad ei kuule mil moel küsime neilt antud vastust-küsimust.
siin tekib selge lahku olek mil minu sõnastus teist kes te olete teise keha juures esitlete minule kehas küsimust mil te endina teate vastust.
miks te koheselt ei anna vastust kehasse - just kui temale ja siiski mitte temale mina kehale vaid endile - ühele endist kes sel hetkel on kehaks ja mina enda tunnetus kogemiseks.

siit mõistate kui palju pettelist on inim silmale ja tajule välist.
välist mil teatakse mil põhjusel keegi suri ja kes olid selle vahetuks põhjuseks.
armastame valetada.

siit jälle küsimus - kas tahate pendeldada mil te ei tea midagi. - midagi toimuvat teie ümber ja isegi teie endi sees mil mõjutus sisse in mõttena paneb teid mõtlema teisiti ja nii-naa ütluses.

kogemus mõttena võiks soovitada - oleme siin kehas läbinud kõiki neid etappe mil soov ületas tegeliku tahtmise - saada mõistma maailmast sel moel.
oli hetki mil küsija ei saanud vastust vastuse oletavast andjast sest polnud näha kes vastab.
siis üteldi küsi sellelt kes teab.
ja siiski on see varjatus sest tihti ta teadis vastust ja esitles koheselt end kohale ruttava teadjana ja vastus esitlejana.

mil seda suunda mõistmises pole inimesena mõistnud saate alati eksitava vastuse sensor-sensitiiv olekutelt - mil vastus mida kuulda tahate on juba ette teada.
ja siit jälle - kas alustame pendli juttudes käimist või sisendume kaardi ladujate laua taha et kuulda neil vastust sest nemad pole pendeldajad.
mil mõistate ka seda väärastub kogu teie mõistus aru-saamisest Maal toimuvast ja hakkate terveks saama.
siis pole teile vaja pendlit egas ka kõike muud selle laadset olekut inimestena.

sensitiiv olek.
see on petteliste inimeste olek mina isik kehastumis varjus mil minale pole antud mingit õigust olla -- kes.
sens häälduses kirjutatult sense.
need on aistimis võimelised - tunde meele olekud.
sensoorsus - tajumisse - meeltesse puutumine.
kuhu puututakse mil taju ja meel on kaks eraldi olevat kujundus meelset kogemust.
mida tajub sens sensitiiv olekus mil alustab teiega rääkimist - teist endist endana temas teiena.
üks teist alustab temas ütlusi teile - milleks.
kas selleks et näidata tema sens oleku ülimust ja tema sensoorsete taju võimaluste erisust teist ülevamana - või mis.

sensitiiv olek on Maal üks hägusamaid olekuid mil inimestena te ei taipa et olete süsteem elus programm lähtes ja kujutluses olla endana üks elu-inimene.
mil te sellest üks-kord väljute saab nägemine selgemaks ja mõistmis mõte ei hägustu kõigis võimalustes teid kiibistada enda mõjutus mõttesse.

sensitiivsus - sensitiiv olek on mõjutus olek sfäärist mil ei inimestena egas ka olek nähtustena nimetuses vaate kehad ümber-ümbritsedes keha ei tea sellest midagi.
te-nad elavad selles mõistmata et maailm olemus on teisene olev kirjeldus jutust ja meilt esitletud kujundus järgus olev tead mõttest.

mõttest mil ei tea ja samas esitled tead mõtet.
nii on sensitiiv õpetajatega kõigis olekutes -- kõigis rahvus-inimeste endi mõistetes mil eestis tunnistatakse ühte suunda - väljast sisse tulevat - sensoorset mõjutust.
mõjutust olla mõtte-meelsus mõjutav.

kõigis rahvustes on keegid kellede ütlusi tasuks võtta kuulmisse tõesena.
meie siin ei esinda rahvust - meie oleme rahvus väline.
sel põhjusel võiks ka meid kuulda sest me pole body egas ka keha - oleme..

sensitiivne mõtlemine on levinud/levimas kahel põhjusel.
on vaja näidata - just-kui tava inimesteks sündinutele et on midagi veel.
veel paljut mil neile on antud lolli inimese staatus ja ammuli sui kuulata sens tarku jutte - nii nagu halloo kosmos seda esitleb.
kuulates neid mõtleks mil ei teaks sõnastusse - issand küll millisesse laps olek maailma me küll sattunud oleme.
nii ütleks ..
mil --
ja siit ei ütle endist rohkemat.

õpetlused-õpetajad.
õpetage midagi mida pole siin.
õpetage mõistmist maailmast endist ja sõnast.
õpetage ja ärge petage sõnas õpetan - petan.

siin on suundumus mõte teie suunas olles õpetavad inimesed vaate olekutena nirvaanast budismist transpersonismist ja palju muust teie endi kujutlus viljana siia ilma tekkinuna mil teie konglomeraat mõistena paljundate enda mõtet erinev suundades avalduvaks vanaks - uus-laadseks õpetuseks.
kui kaua te suudate õpetada vabastavat hingamist mil endina teate - te ei hinga.
jah keha ja see pole teie.
las keha hingab enda hingamist - teie ärge sekkuge temasse sest siis võib juhtuda halvasti mil hingate valel ajal ja toit satub hingamisse.
nii olete teinud ja mis on tulem - keha surm.
kui te tahate hingata õppige hingama nii nagu hingab keha ja ärge õpetage kehasse mõtetust - vabastavast ja kõigest hingamisest.
kuhu ta teid vabastab.

kõigis suundades on selle laadne vale.
tahame meenutada ühte vale mida kogesime endina endile tekitatusena.
vee sooned - mõjutused ja haigusi tekitavad.
tulem oli nihutada voodit - foolium kate voodi alla ja palju muud jaburdust - hetkeni mil ütlesime endile - aitab lollustest.
nii eemaldus pendel.
mil ka nüüd võtame teda kätte ja mõtleme temast kui elavast - mateeria pendlina näitavast - enda tihendatud olekus - olla meile fluidaarsele "olekule" kaaslaseks.

pendel mateeriana - sõnastuses matter - mater.
on sõnastust inglise keeles mil mate on matt ja kaaslane.
elukaaslane agas ka abikaasa.
mater /meitõ/ - ema.
mis on mis sellises sõnastus paigutuses mil õiget mõistmist ei saagi - nagu ka õpetlas kooslusest üle Maa.
eriti häbiväärne on et eesti olus on samu nähtusi.
nähtusi mil õpetatakse illusoorseid mõisteid ja kujund olekuid - kinnistamaks neid meie eesti olus avalduvatesse - esmalt kehasse siis kõigisse teistesse - kehaliselt end mitte kogetavatesse uus tulijatesse - just kui see teadmine elust on oluline.
ja siis nad algavad enda kehasse tulemist - keha kooslus moodustumist - uus keha sünnist nähtavaks inimeseks - samu mõtteid esitlema.

mõte selline.
mil inimestena ei suuda ja mõtetena ei taha - pole mõtet olla Maal.
mil see pole teie otsus olla võiks kuulata neid kelle otsus on.

mõtteline kujund sest teisiti te ei mõistaks meid.
kujund esimene.
asetame punkti ja tõmbame ring-joone ümber keskme nii et moodustub ovaal.
tõmbame teise ringi ja asetame sel moel et ta on risti eelnevaga.
nüüd asetame mõlemale kaks punkti võrdses kauguses teine teisest - ühel ja teisel.
see on esmane moodustumus Maast.
nüüd moodustame teise ringi olles punktiir joonisena nähtav.
ja selle ümber viimase sama laadsena.

nüüd mõtleme kujundist N.
niotron olles kese.
tema ümber tiirlevad kaks ja kaks.
mõlemad kahed pöörlevad oma enda pöörlemis suunas mil nende vahe kaugus ei muutu.
nüüd asetame neid sel moel et ring raadius algab pöörlevat olekut ümber keskme.
mil sisemine ring pöörleb päripäeva on välimine vastupäeva pöörlev.
üksik isikud 4 püsivad paigal.
siis on Maa sellisena nagu näete vaikne rahulik ilma nähtusteta.

nüüd välimiste ringide juurde.
neid on sisemisel 986 - välimisel 978.
nemad on teile endit esitlevad süsteem olekud ainsuses.
kõike teiena moodustavad olekud.

nüüd teeme ringi ümber keskme - nii et eemalduks see ring algsest esmasest ringist 2'le.
selle ringi sisse kujundame palju täpikesi - need olete teie.

punkt keskel on Maa.
teie punktidena ümber keskme kogete end Maal.
/jätan palju kirjutamatta sel põhjusel et seda peab saama teile inimestena kujundlikult näitama - ruum mõistelises olekus - siis mõistate.

välimine ring enda koosluses on Maad mõjutav üksus.
järgnev on Maa inimest mõjutav.
koos mõjutavad nad kõike.

nüüd lähtume meiena olla esimene ring enne teist ringi 2'na.
meie esimesed oleme Maa mõistet moodustavad.
teine kaks on Maa olu mõjutavad.
kese moodustab inimest.

siin võimendub mõte mil välimine alustab mõjutust.
meie kas pärsime või võimendame.
mil alustab välimine sise ring kooslus arvus 986 on oodata inimeste surmi - algavad haigused sõjad.
meie välim ring pärsib ja võimendab olev nähtust sel moel et säiluks elu Maal.
ja siit küsime teilt - kas mõistate mis on Maa teie nägemises.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar