pendel
õppe tegelik olemus.
meie
pendel on selline ja teisi kujundeid me ei tunnista.
põhjus
miks.
olev
kujund annab mõista et alustades enda elu alt punktist sa kujundud
elu enda kogemuses endana laia-põhjalisse teadmisse enda arengu
kesk-osas mil suundumus üles ütleb.
mil
on tead seisund suudad edasi minna kaugusse.
mõistagi
on see kujund mil selle liigutamine on paljudele teile mõistmatu
/sest miks muidu näeme absurdsuseni kujunduvat näitamist ja
õpetamist selgitust pendli tegevuses.
me
unustame end.
meie
oleme need kelle võimes on liigutada nähtust nägemises enda mõtte
/olgu siis ka meele/ toimes.
inimeseks
olija ei saa seda teha sel lihtsal põhjusel - ta ei mõtle mil oleme
meie.
ta
on kehaks.
meie
oleme mõtted kehas.
jah
see on kordus mõte - mil mõistate mõistate rohkemat et ka süsteem
endana paneb liikuma nähtuse teie nägemises /isegi digitaalne
nähtus olu enda virtuaal ainestusena.
mil
ta ei alusta liikumist -- olete liiga teise laadne ja teile ei mõju
illusoorne nähtus kujund.
kujundades
meid teie oluna ümbrus.
siin
just-kui vastandusime eelnevatele ütlustele - mitte sugugi.
tuleb
teada mis on mis reaalsus printsipis ja mitte printsiibis mil avaldub
juba inim kehaline olek.
printsip
on mitte inimeselik.
võttes
kätte pendli /loodame et meie kujundi - sest sellel on ka kujundatud
teiene (teisene) tähendus - nano.
meiena
alustus siit kehast esimene õpetus mõistmisse - meie.
esimene
pendel oli poest ostetud ja kujunduses ümar.
järgnev
kujundus palju suunaliseks olles isegi ufo nimetuses olev kujund.
see
oli katsetus ja vaatlus endale mil moel me sõnastame mõtet endale
olla endana pendel.
oli
hetki mil kirjutasime ainult pendli abil kontrollides sel moel
kuuldut mil avaldus kuuldav rääkimine sel moel et eksitas kuuldut.
just
kui keha enda rääkimisena.
möödus
aeg ja lõpuks tuli ütleja.
aseta
pendel kõrvale - sa ju kuuled mind.
ja
siit algas selgelt kuulmises avalduv kõne - nii nagu oleme harjunud
siit inimestena kuulma teine teise kehast avalduvat rääkimist.
mis
on pendel.
ta
on ese nähtav.
ta
endana ei mõtle egas väljenda midagi rohkemat.
ta
pole ühendus vaimsusega egas ka mitte millegi muuga - laps meelsuses
kujunduvaga ja teid kehana sõltuvusse panevana - just kui mingi ülim
jõud valgus suunast /agas ka pimedusest/ suunab teie mõtet nähtava
pendlina.
sellest
lapsikust olek meelsus mõttest võiks juba väljuda.
eriti
veel siis /see on lisand mõte/ mil näeme et vanemad kehad vanade
inimestena liigutavad pendlit/eset enda mõistmatul moel ja sel moel
näidates et saavad mingit teadmist.
kellelt
milleks.
see
milleks on küsimus alati siia - milleks tahate teada.
kas
näidata end erilisena rohkem teadvana või kellena.
kellena
mil enamus inimesi on olek tava staas seisundis ja ei saa mitte
mingil moel mõistma - osa võtma teie erilisest teisesest
seisundist.
mil
oleks see võimalus takistaksime kõike seda avalduvat - samas - tava
olek tuleb teadma saama - kõik see on võimalik.
ka
must ja valge kunst - kunstnikkude toimes.
tihti
labasuseni.
ise
nägite.
mis
on siis pendel teie käes.
jah
ta on võimalus teada saada.
kellelt
milleks - kui suures või väheses teadmises.
kui
tõene on see teadmine mil teadmis mõistet on liiga palju enda
roteeruvas olekus et inimestena selles lihtsa-koelises olekus seda
mõista.
mõista
mida - kas mõjutust või üle-olekut teistest - jah te näete me
oleme teise laadsed.
me
oleme need kes saame teid teile mõistmatul moel mõjutada - kas
headus mõistes või enda kasu mõistes.
meid
on kõiki-laadseid.
ja
sel põhjusel pendli kätte võttes tuleb endile/endale mina keha
koheselt tunnistada - sest endile on vaated mõjutades enda mina
olekut endalt.
et
milleks - kui endale siis olen nõus et saan endast teada.
kui
teisele siis mil ees-märgil milleks.
kas
aidata või ...
kõik
selle laadsed mõtted välistuvad mil tegelikult saad mõistma -
mida.
nägemist
ja nägemises avalduvat mitte nähtavat.
mil
puudub selline teadvustus ja teadmine oledki kinni kujutlus müstikas
- ja meele halduses.
halduses
just kui sind juhivad mingid olevused ja mõistmatud väljad mil kõik
see olek mõistmatuna olemegi meie.
meie
inimestena ja nähtamatuna.
siis
mil moel alustada pendli õpetust mil on nii palju õpetavaid
mõisteid-mõtteid mil meie ütlus siia tundub tühisena nende sadade
lehe-külgede tarkuses.
ütleme
siis nii.
alustage
teadmisest et on midagi - mil oleme meie.
alustame
nii.
võtame
pendli nööri abil kätte ja mõtleme mõtet sel moel - üteldes.
ma
tean sa oled olemas - kes oled sina mina inimesena ei tea - ei näe
egas koge sind enda läheduses.
sind
- teid võib olla rohkem.
ma-mina
enda sisenduses kehas in mõistena soovin mõista mis on minu elu
inimesena.
täna
mina - homme sina.
mil
olen täna mina ei tea mina endast midagi - ma mõiste olekus - mil
olles in suunatusest kehast väljas tean endast.
kehasse
suunatusena - inimesena mitte.
aita
mind.
see
on üks suund.
teine
suund on - ja see väljub lubatavast piirest olles juba näitamine
teistele millega ma saan oskama olla.
olla
erinev teistest mil nemad ei suuda põhjusel olla minuga sarnane.
olla
erinev - sensitiiv-pendeldaja mõistes.
seega
jätame alles esimese mil soovite mõista end mil olete lugenud
paljut kõigest ja esma-joones siit.
siit
saate mõistma ja mõistavad sind nemad kelle nägemine endana kehast
inimene ei ole sulle võimaldatud.
teine
suund mil pendel ei liigu isegi siis mil mõtlete liigutamist.
või
alustab liikumist päripäeva olev kujundus mõistele ajas edasi.
vastu-päeva
liigutavad teised olek rühmitused mis sest et kogete end päri-päeva
kulgevatena.
see
on teie kooslus ja sina kes seda sel moel koged kuulud nendesse.
see
on teisiti avalduv nähtus Maal mil vasaku käega kirjutamine on osa
sellest nähtusest.
see
pole midagi imelikku - me olemegi erinevad.
mil
ei alustu liikumist võib sinu lähedal olla need kes ei taha et sa
teaksid nende olemas-olust sind ümbritseva mõttena - sind taustas
mõjutava olek-mõttena.
teine
suund on nemad olles väljunud ja vanemad sellest lapsikust mõttest
ja et taha sellest osa-võtta.
nad
soovivad et sa õpiksid kuulma - kuulma mida.
inim
nägemise mürast välist.
ka
selles on oht sest saama saavad sisenduma need kes müratsedes
põhjustavad kõike muud kui teadmist.
siin
tuleb olla ootel ja õppida tundma endasse sisenduvat mõtet - mürast
ja tahtlikust hälbest valetamisena /kõike on palju - liiast.
pendli
õpetus on tegelikult mõtetu mil olles inimesena on sul palju teisi
võimalusi kogeda endale tõest mõtet.
selleks
tuleb mõista kõike enda ümbrusena.
inimestena
ja mitte nähtav olekutena.
kõik
see võtab palju aega - kuid mis on aeg mil sulle on antud aeg mõista
end - selles hetkes ja päevade tunnetuses - olla inimene.
lugeda
ja mõtiskleda mil avastad endale tõe tuleb teada see on hetk tões
ja tõdede paljus - mil ühel hetkel tuleb sul aru saada mõttest -
pole tõde.
on
õde kes aitab sul olla inimene.
mis
on õde-edõ nimetuses tagasi pöörduvas sõnastuses.
see
on sinust eemal olev seisund.
see
seisund on inimesena mõistmatu mil meie endina ei avaldu sel moel
olles nähtavad ja nähtavaks toodud orb-sõnastused pilt näidatavas
nähtuses.
see
on sama laadne nähtus mil te näete end peeglist - sest mis on näha
end mil te ei näe.
ja
mida näete peeglist mil inim näolist olekut te näete ainult
peegeldustest siis küsiks - kui tõene on see peegeldus teile.
jah
me ütleme - näeme end inimestena sel moel mil mina nähes end
tõestab tema ütluses et tema näeb end samuti peeglist.
kuid
kas näeb mil me ei ole ühildunud tema nägemisse - näge mis se/e.
mis
on see mida näeme endina peegeldus pinnast olles selgelt avalduv
peegeldus mõiste mil inimestena me ei suuda aduda mõistet egas
mõtet - peegelda.
peegelda
mind nii et ma näen end inimesena -- muidu ma võin näha end
millegi muuna.
ja
see millegi muuna on ka üks osa paljudest peegeldustest andes minule
mulle endast väär aru saama endast - selline olen mina.
milline
siis olen.
.
- selline
selline
all servas mil peale laotub kõik see mis pole mina nimetuses minu
nägemis kehad.
mil
alustame pendeldamist seostub see tegevus mõttega - sõnaga.
mil
sõnastame inimestena enda mõtet teistele inimestele kuulmatuses nad
ei kuule mil moel küsime neilt antud vastust-küsimust.
siin
tekib selge lahku olek mil minu sõnastus teist kes te olete teise
keha juures esitlete minule kehas küsimust mil te endina teate
vastust.
miks
te koheselt ei anna vastust kehasse - just kui temale ja siiski mitte
temale mina kehale vaid endile - ühele endist kes sel hetkel on
kehaks ja mina enda tunnetus kogemiseks.
siit
mõistate kui palju pettelist on inim silmale ja tajule välist.
välist
mil teatakse mil põhjusel keegi suri ja kes olid selle vahetuks
põhjuseks.
armastame
valetada.
siit
jälle küsimus - kas tahate pendeldada mil te ei tea midagi. -
midagi toimuvat teie ümber ja isegi teie endi sees mil mõjutus
sisse in mõttena paneb teid mõtlema teisiti ja nii-naa ütluses.
kogemus
mõttena võiks soovitada - oleme siin kehas läbinud kõiki neid
etappe mil soov ületas tegeliku tahtmise - saada mõistma maailmast
sel moel.
oli
hetki mil küsija ei saanud vastust vastuse oletavast andjast sest
polnud näha kes vastab.
siis
üteldi küsi sellelt kes teab.
ja
siiski on see varjatus sest tihti ta teadis vastust ja esitles
koheselt end kohale ruttava teadjana ja vastus esitlejana.
mil
seda suunda mõistmises pole inimesena mõistnud saate alati eksitava
vastuse sensor-sensitiiv olekutelt - mil vastus mida kuulda tahate on
juba ette teada.
ja
siit jälle - kas alustame pendli juttudes käimist või sisendume
kaardi ladujate laua taha et kuulda neil vastust sest nemad pole
pendeldajad.
mil
mõistate ka seda väärastub kogu teie mõistus aru-saamisest Maal
toimuvast ja hakkate terveks saama.
siis
pole teile vaja pendlit egas ka kõike muud selle laadset olekut
inimestena.
sensitiiv
olek.
see
on petteliste inimeste olek mina isik kehastumis varjus mil minale
pole antud mingit õigust olla -- kes.
sens
häälduses kirjutatult sense.
need
on aistimis võimelised - tunde meele olekud.
sensoorsus
- tajumisse - meeltesse puutumine.
kuhu
puututakse mil taju ja meel on kaks eraldi olevat kujundus meelset
kogemust.
mida
tajub sens sensitiiv olekus mil alustab teiega rääkimist - teist
endist endana temas teiena.
üks
teist alustab temas ütlusi teile - milleks.
kas
selleks et näidata tema sens oleku ülimust ja tema sensoorsete taju
võimaluste erisust teist ülevamana - või mis.
sensitiiv
olek on Maal üks hägusamaid olekuid mil inimestena te ei taipa et
olete süsteem elus programm lähtes ja kujutluses olla endana üks
elu-inimene.
mil
te sellest üks-kord väljute saab nägemine selgemaks ja mõistmis
mõte ei hägustu kõigis võimalustes teid kiibistada enda mõjutus
mõttesse.
sensitiivsus
- sensitiiv olek on mõjutus olek sfäärist mil ei inimestena egas
ka olek nähtustena nimetuses vaate kehad ümber-ümbritsedes keha ei
tea sellest midagi.
te-nad
elavad selles mõistmata et maailm olemus on teisene olev kirjeldus
jutust ja meilt esitletud kujundus järgus olev tead mõttest.
mõttest
mil ei tea ja samas esitled tead mõtet.
nii
on sensitiiv õpetajatega kõigis olekutes -- kõigis rahvus-inimeste
endi mõistetes mil eestis tunnistatakse ühte suunda - väljast
sisse tulevat - sensoorset mõjutust.
mõjutust
olla mõtte-meelsus mõjutav.
kõigis
rahvustes on keegid kellede ütlusi tasuks võtta kuulmisse tõesena.
meie
siin ei esinda rahvust - meie oleme rahvus väline.
sel
põhjusel võiks ka meid kuulda sest me pole body egas ka keha -
oleme..
sensitiivne
mõtlemine on levinud/levimas kahel põhjusel.
on
vaja näidata - just-kui tava inimesteks sündinutele et on midagi
veel.
veel
paljut mil neile on antud lolli inimese staatus ja ammuli sui kuulata
sens tarku jutte - nii nagu halloo kosmos seda esitleb.
kuulates
neid mõtleks mil ei teaks sõnastusse - issand küll millisesse laps
olek maailma me küll sattunud oleme.
nii
ütleks ..
mil
--
ja
siit ei ütle endist rohkemat.
õpetlused-õpetajad.
õpetage
midagi mida pole siin.
õpetage
mõistmist maailmast endist ja sõnast.
õpetage
ja ärge petage sõnas õpetan - petan.
siin
on suundumus mõte teie suunas olles õpetavad inimesed vaate
olekutena nirvaanast budismist transpersonismist ja palju muust teie
endi kujutlus viljana siia ilma tekkinuna mil teie konglomeraat
mõistena paljundate enda mõtet erinev suundades avalduvaks vanaks -
uus-laadseks õpetuseks.
kui
kaua te suudate õpetada vabastavat hingamist mil endina teate - te
ei hinga.
jah
keha ja see pole teie.
las
keha hingab enda hingamist - teie ärge sekkuge temasse sest siis
võib juhtuda halvasti mil hingate valel ajal ja toit satub
hingamisse.
nii
olete teinud ja mis on tulem - keha surm.
kui
te tahate hingata õppige hingama nii nagu hingab keha ja ärge
õpetage kehasse mõtetust - vabastavast ja kõigest hingamisest.
kuhu
ta teid vabastab.
kõigis
suundades on selle laadne vale.
tahame
meenutada ühte vale mida kogesime endina endile tekitatusena.
vee
sooned - mõjutused ja haigusi tekitavad.
tulem
oli nihutada voodit - foolium kate voodi alla ja palju muud jaburdust
- hetkeni mil ütlesime endile - aitab lollustest.
nii
eemaldus pendel.
mil
ka nüüd võtame teda kätte ja mõtleme temast kui elavast -
mateeria pendlina näitavast - enda tihendatud olekus - olla meile
fluidaarsele "olekule" kaaslaseks.
pendel
mateeriana - sõnastuses matter - mater.
on
sõnastust inglise keeles mil mate on matt ja kaaslane.
elukaaslane
agas ka abikaasa.
mater
/meitõ/ - ema.
mis
on mis sellises sõnastus paigutuses mil õiget mõistmist ei saagi -
nagu ka õpetlas kooslusest üle Maa.
eriti
häbiväärne on et eesti olus on samu nähtusi.
nähtusi
mil õpetatakse illusoorseid mõisteid ja kujund olekuid -
kinnistamaks neid meie eesti olus avalduvatesse - esmalt kehasse siis
kõigisse teistesse - kehaliselt end mitte kogetavatesse uus
tulijatesse - just kui see teadmine elust on oluline.
ja
siis nad algavad enda kehasse tulemist - keha kooslus moodustumist -
uus keha sünnist nähtavaks inimeseks - samu mõtteid esitlema.
mõte
selline.
mil
inimestena ei suuda ja mõtetena ei taha - pole mõtet olla Maal.
mil
see pole teie otsus olla võiks kuulata neid kelle otsus on.
mõtteline
kujund sest teisiti te ei mõistaks meid.
kujund
esimene.
asetame
punkti ja tõmbame ring-joone ümber keskme nii et moodustub ovaal.
tõmbame
teise ringi ja asetame sel moel et ta on risti eelnevaga.
nüüd
asetame mõlemale kaks punkti võrdses kauguses teine teisest - ühel
ja teisel.
see
on esmane moodustumus Maast.
nüüd
moodustame teise ringi olles punktiir joonisena nähtav.
ja
selle ümber viimase sama laadsena.
nüüd
mõtleme kujundist N.
niotron
olles kese.
tema
ümber tiirlevad kaks ja kaks.
mõlemad
kahed pöörlevad oma enda pöörlemis suunas mil nende vahe kaugus
ei muutu.
nüüd
asetame neid sel moel et ring raadius algab pöörlevat olekut ümber
keskme.
mil
sisemine ring pöörleb päripäeva on välimine vastupäeva pöörlev.
üksik
isikud 4 püsivad paigal.
siis
on Maa sellisena nagu näete vaikne rahulik ilma nähtusteta.
nüüd
välimiste ringide juurde.
neid
on sisemisel 986 - välimisel 978.
nemad
on teile endit esitlevad süsteem olekud ainsuses.
kõike
teiena moodustavad olekud.
nüüd
teeme ringi ümber keskme - nii et eemalduks see ring algsest
esmasest ringist 2'le.
selle
ringi sisse kujundame palju täpikesi - need olete teie.
punkt
keskel on Maa.
teie
punktidena ümber keskme kogete end Maal.
/jätan
palju kirjutamatta sel põhjusel et seda peab saama teile inimestena
kujundlikult näitama - ruum mõistelises olekus - siis mõistate.
välimine
ring enda koosluses on Maad mõjutav üksus.
järgnev
on Maa inimest mõjutav.
koos
mõjutavad nad kõike.
nüüd
lähtume meiena olla esimene ring enne teist ringi 2'na.
meie
esimesed oleme Maa mõistet moodustavad.
teine
kaks on Maa olu mõjutavad.
kese
moodustab inimest.
siin
võimendub mõte mil välimine alustab mõjutust.
meie
kas pärsime või võimendame.
mil
alustab välimine sise ring kooslus arvus 986 on oodata inimeste
surmi - algavad haigused sõjad.
meie
välim ring pärsib ja võimendab olev nähtust sel moel et säiluks
elu Maal.
ja
siit küsime teilt - kas mõistate mis on Maa teie nägemises.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar